מעבר לתוכן


אלגברה לינארית !


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 אורח - התלמיד המיואש

אורח - התלמיד המיואש
  • אורחים

פורסם 07/11/2004 - 22:35

שלום לכולם. ישבתי עם בן אדם שסיים השנה תואר במטמטיקה ו הוא התקשה לפתור את התרגילים שהמרצה נתן לנו. הוא גם אמר שמלמדים אותנו לא לפי הסדר ו במפוזר. המתרגל לא מתרגל כלום מהחומר הנלמד בכיתה. ו שעורי בית גם לא תואמים את החומר הנלמד. כמו כן בדקתי באינטרנת את תוצאות המבחנים של שנה שעברה ו רוב הציונים הם נכשל, כמו כן כמעט ו אין ציונים גבוהים מ 80. המצב הזה לא לא יכול להימשך יותר צריך לפנות לסנקציות מתאימות על מנת לשפר את רמת ההוראה ו סדר הוראה. כמו כן ששעורי בית יהיו מתאימים לחומר הנלמד בכיתה, ו ש סוף סוף נוכל להבין מה רוצים מאיתנוץ לפי דעתי צריך להמציא מסמך עם חתימות של כל התלמידים ו להביא אותו לעיני ועדת הוראה של האוניברסיטה. :זועם: :זועם: :זועם: :זועם: :זועם: :angry: :angry: :angry: :angry: :זועם: :זועם: :זועם: :angry: :angry: :angry:

#2 גרנות

גרנות

    מה אני, עז?

  • רשומים+
  • 1895 הודעות:

פורסם 07/11/2004 - 22:52

רק צריך מישהו שיקח יוזמה ותאמין לי שכולם ילכו אחריו!
תמונה מצורפת

#3 hudimarkus

hudimarkus

    ברונזה

  • רשומים+
  • 749 הודעות:

פורסם 07/11/2004 - 22:59

אנחנו לא המחזור הראשון של הנדסה שהוא נותן להם בראש (ולא ככה :Dj: )
אם עד עכשיו לא עשו משהו אז...
אבל בשביל זה יש ועד. :שורק:
מהנדס מכונות צריך לדעת שני דברים : 1. F=m·a ו-2. אי אפשר לדחוף חבל.

#4 ofiru

ofiru

    משתמש באימונים

  • רשומים
  • 57 הודעות:

פורסם 07/11/2004 - 23:27

הנדסת בניין איתכם (למרות שאנחנו לא כח גדול), תגידו מה לעשות :גרוע: גם אנחנו מיואשים.
פתגם סיני עתיק: " אם אין לך מה לומר, צטט פתגם סיני עתיק"

#5 creeper

creeper

    משתמש טרי

  • רשומים
  • 15 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 01:05

רונן פרץ הזה מטורף. הוא מלמד חדו"א 1 במערכות מידע. תכנסו ותראו איזה תרגילים הוא נותן להם בחדו"א. זה פשוט המגמה שלו באופן ההוראה שלו לדפוק לך תרגילים באנגלית כאילו הוא איזה אמריקאי שלא קשורים למציאות. בקיצור נדפקנו, או שנתחיל לעשות משהו עכשיו אם לא חבל עלינו, שנה באה בפרץ הבנויה. :taz:

#6 Dvirus

Dvirus

    ברונזה

  • רשומים+
  • 688 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 01:28

אני גם אתכם. ולא צריך מומחה למתמטיקה בשביל שנבין שעבודות ההגשה האלו מקדימות אותנו בהרבה.
אני בעד הרעיון עם מכתב חתימות.
************נערך***********

דביר

#7 גרנות

גרנות

    מה אני, עז?

  • רשומים+
  • 1895 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 01:33

וואללה דביר!
צריך להעביר עצומה שהמרצים יתחילו להחליף בגדים.
היחידה שהיתה מחליפה בגדים העיפו אותה על סוף הסימסטר.
תמונה מצורפת

#8 אורח - התלמיד המיועש

אורח - התלמיד המיועש
  • אורחים

פורסם 08/11/2004 - 01:50

אנשים זה לא צחוק. יש פה שתי אופציות או שאנחנו טיפשים או שהחומר לא מועבר כמו שצריך אני יושב כבר 6 שעות עם ספר אלגברה ו כל השאלות קופצות מפרק לפרק עם נןשאים שלא למדנו. טיפשים אנחנו לא אז כנראה יש בעיה ו בעיה חמורה. אני לא מתכוון להיכשל בקורס הזה ו מה איתכם? מחר צריך לפנות לנציגי הועד ו לפתור את בעית האלגברה. אני לא נגד שאלות קשות או שאלות שצריך לחשוב אליהם אבל לפחות שהחומר יועבר בצורה מסודרת שנדע איזה שאלות שייכות לאיזה נושאה. כי ככה לא מובן כלום. כמו כן איך מצפים מאיתנו לפתור שאלות שמתרגל לא יודע לפתור אותם. יש פה בעיה רצינית. בבקשה התיחסו בהתאם. :אוי: :אוי: :( :angry: :זועם:

#9 אורח - התלמיד המיועש

אורח - התלמיד המיועש
  • אורחים

פורסם 08/11/2004 - 02:05

לכל הסטודנתים שאלות באלגברה כוללות תחומים וקטוריים זהו חומר של הוסבר ו נלמד בכיתה כמו כן 7 שאלות ( H,I,J,K) כוללות משתנה הנקראה DIFFERENTIAL OPERATOR שיש אליו הסבר בספר ו זה נושאה שלא נלמד בכיתה. כמו כן בשאלה E יש בעיה כללית מכיוון שיש כנראה טעות בשורה מס שלא מכילה שום נעלם. אני מציאה שנפנה למתרגל ו אם הפעם לא נקבל כיוון או הסבר כללי על שאלות ו מה בדיוק רוצים מאיתנו נבקש מהוועד שיפנה לסנקציות גבוהות.

#10 אורח - אורח_גלעד_*

אורח - אורח_גלעד_*
  • אורחים

פורסם 08/11/2004 - 09:54

נושא רמת הלימוד הועלה בפני ראש הפקולטה בפגישה איתו, וכדי לעזור לנו הוסיפו עוד תרגול עם פרופסור מתרגל, התרגול ביום שני בערב. את השעה אני אעדכן בהמשך, ככה שיש קרן אור.
מי שרוצה מהקורס להגיע - מוזמן, פרטים נוספים יהיו פה, וכמו כן אתם יכולים לשאול את גלעד ערן או יוסי לפרטים.
שיהיה לנו בהצלחה.

#11 כפכף העץ

כפכף העץ

    הכפכף של הפורום

  • רשומים+
  • 551 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 11:33

קישור לספר בו מלמד פרופסור אחר באוניברסיטה

מומלץ:

ספר אלגברה
The art of driving - WRC

#12 ofer_dotan

ofer_dotan

    חבר , אתה חסר !

  • רשומים+
  • 660 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 11:36

שלום לכולם. ישבתי עם בן אדם שסיים השנה תואר במטמטיקה ו הוא התקשה לפתור את התרגילים שהמרצה נתן לנו. הוא גם אמר שמלמדים אותנו לא לפי הסדר ו במפוזר. המתרגל לא מתרגל כלום מהחומר הנלמד בכיתה. ו שעורי בית גם לא תואמים את החומר הנלמד. כמו כן בדקתי באינטרנת את תוצאות המבחנים של שנה שעברה ו רוב הציונים הם נכשל, כמו כן כמעט ו אין ציונים גבוהים מ 80. המצב הזה לא לא יכול להימשך יותר צריך לפנות לסנקציות מתאימות על מנת לשפר את רמת ההוראה ו סדר הוראה. כמו כן ששעורי בית יהיו מתאימים לחומר הנלמד בכיתה, ו ש סוף סוף נוכל להבין מה רוצים מאיתנוץ לפי דעתי צריך להמציא מסמך עם חתימות של כל התלמידים ו להביא אותו לעיני ועדת הוראה של האוניברסיטה. :זועם:  :זועם:  :זועם:  :זועם:  :זועם:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :זועם:  :זועם:  :זועם:  :angry:  :angry:  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>



אז כך .
העבודות של רונן הם באמת ברמה גבוהה מאוד. אפילו גבוהה מידי. הרבה פעמים הוא נותן בכוונה תחילה עבודות שהם מעבר למה שנלמד בכיתה על מנת שנלמד להתמודד עם בעיות בצורה עצמאית ובכוונה להפגיש אותנו עם דברים שאנו לא מכירים. אני יכול להגיד מנסיוני מהשנה שעברה , שהמתרגלים הונחו לא לענות על שאלות שקשורות לעבודות בית בדיוק מהטענות האלו , ומטענה שזה כמו בוחן - הרי אנחנו מקבלים על זה ציון.
אני לא מצדיק את השיטה הזאת. זה גורם לאנשים להשקיע כמות זמן אדירה בקורס הזה , ביחס לקורסים אחרים. זה אפילו מגיע למצב שזה בא על חשבון קורסים אחרים . מה שכן , בסופו של דבר , אנשים שהם בוגרי "רונן פרץ" בסופו של דבר ובלי קשר לציון הסופי של הקורס , יודעים אלגברה מצוין. וזה חשוב.

אני לא חושב שיש טעם לצאת בהצהרות של להתלונן .

ראיתי שיש אנשים שטוענים שרונן לא ברור ושרמת הלימוד לא טובה. בזה אני ממש לא מסכים . רונן כמרצה הוא מרצה מעולה. אחד היותר טובים . נכון שהוא מלמד ברמה גבוהה ושהוא בעל דרישות גבוהות . אבל מבחינה מתודית הוא מרצה מעולה.

#13 המגניב

המגניב

    לא סתם ברונזה - רשום+!

  • רשומים+
  • 336 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 12:57

כפכף תודה גבר גבר
"מה שלא הולך בכח הולך בעוד יותר כח"

#14 jonyBgood

jonyBgood

    שמשון הגיבור

  • רשומים+
  • 752 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 16:21

טוב...אני חושב שעלו כאן על נקודה חשובה..
רונן הוא באמת אחלה של מרצה לדעתי... מה שהוא מסביר בכיתה מאוד מובן..הוא גם מאוד משתדל למנוע אנשים מקיבעון מחשבתי ודוגמאות ספציפיות (אפילו כשאנשים ממש רוצים), וטוב שכך כי אנשים בכיתה מנסים לעשות אנלוגיות למה שהוא מלמד לדברים שהם מכירים (העתקות= פונקציה), והוא בצדק מנסה בכוח להפריד.
זה שהשיעורים לא קשורים לעולם...כאן יש הרבה צדק וזה באמת הרבה מעבר לרמה שנלמדת בכיתה..
ועל זה יש מקום לבוא ולדבר...ואני חושב שיהיה על זה קונצנזוס בכל הכיתה אבל לגבי רמת הלימוד אני חושב שיש טעם לעזוב את זה
בינוניות להמונים!!!
WE ARE ACCIDENTS WAITING TO HAPPEN




www.myspace.com/nextdoorneighbour

#15 hudimarkus

hudimarkus

    ברונזה

  • רשומים+
  • 749 הודעות:

פורסם 08/11/2004 - 22:48

http://alice.nc.huji...linear_eqns.doc
http://courses.agri..../71747/mish.pdf
http://www.hait.ac.i...ol/noscahot.doc

לשימושכם!!! :wacko:
מהנדס מכונות צריך לדעת שני דברים : 1. F=m·a ו-2. אי אפשר לדחוף חבל.




0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים