מעבר לתוכן


- - - - -

מי שבע גונבים מכם כסף!!


24 replies to this topic

#1 אורח - עצבניסט

אורח - עצבניסט
  • אורחים

פורסם 22/02/2010 - 10:41

לפני חודש נתקלתי בסעיף הזוי בטופס תשלום המים הדו-חודשי שקיבלתי.

סעיף הצריכה שלי היה (לדירת זוג) 6 קוב בחודשיים, כאשר בסופו של דבר חוייבתי על 16 קוב לתקופה הזאת. התפלאתי לראות מה הסיפור, וראיתי שיש שם סעיף קטן שנקרא "תוספת לקריאה", ואני מחוייב בו בעוד 10 קוב.
הסתכלתי מה קרה בחודשיים שלפני כן, וראיתי ששוב יש חיוב על 10 קוב בסעיף "תוספת לקריאה", למרות שבחודשיים האלה צרכתי רק קוב מים אחד!!
חיפוש קטן באינטרנט העלה שהסעיף הזה מתייחס למקרים בהם חושבים שיש "הטיה" או "קילקול" של שעוני המים, והם מציגים מספרים "לא הגיוניים" (כמו צריכה נמוכה מדי)

טלפון ל"מי שבע" אישר את הטענה, ואז הם שאלו אם אני סטודנט או משהו כזה. אמרתי להם שכן, וגם שצריכת המים הנמוכה נבעה מהעובדה שלא הייתי בבאר שבע בערך חודשיים שלמים - בין תחילת אוגוסט לתחילת אוקטובר. וחוץ מזה, ממתי מחליטים לחייב סתם ככה על חוסר צריכה? לא זכור לי שסלקום שלחו לי חשבונית על עוד 200 שקל, רק כי החלטתי באותו חודש לדבר קצת יותר מבזק ולחסוך קרינה.....
ביקשתי שיזכו אותי במחיר של 20 הקוב האלה (שכמובן גם עולים לי בחלקם לפי תעריף ב' היקר יותר ב-40 אחוז, וגם תעריף ביוב וכו' וכו'). הבחורה הנחמדה במי שבע אמרה שהיא תבדוק את זה, אבל מכיוון שמי שאחראי על הפניות האלה נמצא בחופש, אני אקבל תשובה בשבוע הבא.

עברו 10 ימים, ובהיעדר תשובה התקשרתי שוב. אמרו לי שהאחראי על הפניות האלה עדיין נמצא בחופש, ואני אקבל תשובה לכל היותר עד יום רביעי. ביום רביעי לא התקשרו אליי. גם לא ביום רביעי בשבוע שאחרי. אז החלטתי שוב להתקשר, ואז הבחורה (כבר פחות נחמדה) אמרה לי שאם אני רוצה שיבטלו את הקיזוז, אני צריך להביא אישור מחברת חשמל על אי-צריכה בתקופה הזאת. אמרתי לה שאין דבר כזה, וחברת חשמל לא מוכנה להנפיק לי דבר כזה מהסיבה הפשוטה שכן הייתה צריכה. מספיקה הפעם הבודדה בשבוע שסטודנט אחר שלומד איתי הגיע לבית שלי בשביל להשקות את העציצים, הדליק את האור ואולי גם את המזגן ל-10 דקות, וזה כבר נחשב צריכה - ויותר מזה, החשבוניות של חברת חשמל נופלות בדיוק באמצע שבין התקופות (עד סוף אוגוסט, ומתחילת ספטמבר עד סוף אוקטובר..)

הסיפור לא נגמר בזה, כי אמרו לי שכדי לדבר עם מישהו בכיר ולהסביר לו את המצב, אני צריך להגיע למשרדים שלהם לקבלת הקהל (הייתי שם בחמישי האחרון, ראיתי שיש 38 אנשים לפני בתור, עזבתי אותו כמו שבאתי).

תבדקו טוב טוב את חשבון המים שלכם - סביר מאוד להניח שגם לכם ב-2 החשבונות האחרונים הוסיפו "תוספת לקריאה" של 10 קוב, והם גבו מכם בערך 100 שקלים יותר בסה"כ!

#2 יתוש יבשוש

יתוש יבשוש

    מזדקן...

  • רשומים+
  • 2427 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 10:49

לפני חודש נתקלתי בסעיף הזוי בטופס תשלום המים הדו-חודשי שקיבלתי.

סעיף הצריכה שלי היה (לדירת זוג) 6 קוב בחודשיים, כאשר בסופו של דבר חוייבתי על 16 קוב לתקופה הזאת. התפלאתי לראות מה הסיפור, וראיתי שיש שם סעיף קטן שנקרא "תוספת לקריאה", ואני מחוייב בו בעוד 10 קוב.
הסתכלתי מה קרה בחודשיים שלפני כן, וראיתי ששוב יש חיוב על 10 קוב בסעיף "תוספת לקריאה", למרות שבחודשיים האלה צרכתי רק קוב מים אחד!!
חיפוש קטן באינטרנט העלה שהסעיף הזה מתייחס למקרים בהם חושבים שיש "הטיה" או "קילקול" של שעוני המים, והם מציגים מספרים "לא הגיוניים" (כמו צריכה נמוכה מדי)

טלפון ל"מי שבע" אישר את הטענה, ואז הם שאלו אם אני סטודנט או משהו כזה. אמרתי להם שכן, וגם שצריכת המים הנמוכה נבעה מהעובדה שלא הייתי בבאר שבע בערך חודשיים שלמים - בין תחילת אוגוסט לתחילת אוקטובר. וחוץ מזה, ממתי מחליטים לחייב סתם ככה על חוסר צריכה? לא זכור לי שסלקום שלחו לי חשבונית על עוד 200 שקל, רק כי החלטתי באותו חודש לדבר קצת יותר מבזק ולחסוך קרינה.....
ביקשתי שיזכו אותי במחיר של 20 הקוב האלה (שכמובן גם עולים לי בחלקם לפי תעריף ב' היקר יותר ב-40 אחוז, וגם תעריף ביוב וכו' וכו'). הבחורה הנחמדה במי שבע אמרה שהיא תבדוק את זה, אבל מכיוון שמי שאחראי על הפניות האלה נמצא בחופש, אני אקבל תשובה בשבוע הבא.

עברו 10 ימים, ובהיעדר תשובה התקשרתי שוב. אמרו לי שהאחראי על הפניות האלה עדיין נמצא בחופש, ואני אקבל תשובה לכל היותר עד יום רביעי. ביום רביעי לא התקשרו אליי. גם לא ביום רביעי בשבוע שאחרי. אז החלטתי שוב להתקשר, ואז הבחורה (כבר פחות נחמדה) אמרה לי שאם אני רוצה שיבטלו את הקיזוז, אני צריך להביא אישור מחברת חשמל על אי-צריכה בתקופה הזאת. אמרתי לה שאין דבר כזה, וחברת חשמל לא מוכנה להנפיק לי דבר כזה מהסיבה הפשוטה שכן הייתה צריכה. מספיקה הפעם הבודדה בשבוע שסטודנט אחר שלומד איתי הגיע לבית שלי בשביל להשקות את העציצים, הדליק את האור ואולי גם את המזגן ל-10 דקות, וזה כבר נחשב צריכה - ויותר מזה, החשבוניות של חברת חשמל נופלות בדיוק באמצע שבין התקופות (עד סוף אוגוסט, ומתחילת ספטמבר עד סוף אוקטובר..)

הסיפור לא נגמר בזה, כי אמרו לי שכדי לדבר עם מישהו בכיר ולהסביר לו את המצב, אני צריך להגיע למשרדים שלהם לקבלת הקהל (הייתי שם בחמישי האחרון, ראיתי שיש 38 אנשים לפני בתור, עזבתי אותו כמו שבאתי).

תבדקו טוב טוב את חשבון המים שלכם - סביר מאוד להניח שגם לכם ב-2 החשבונות האחרונים הוסיפו "תוספת לקריאה" של 10 קוב, והם גבו מכם בערך 100 שקלים יותר בסה"כ!

אלא אם פשוט היינו בבית...

דוגרי מעצבן, כמעט כמו לשלם על בסיס קבוע תוספת של 30-40 שקל לצריכה משותפת כשטכנית לא יכולה להיות קיימת כזו כי אין ברזים בחוץ, וגינה וכן הלאה... לך תריב עם העירייה שהמונים שלהם דפוקים - הם ידרשו ממך לשלם על בדיקה במכון שהם בוחרים שעובד רק איתם (שמאוד מעניין איך יגיב...). הקיצר, אתה זה עוד מקרה שיש לך בו סיכוי כלשהו להשגת כספך חזרה. קח ספר טוב, וחכה בתור שם.
[/right]

I have found the inner light!
it was hiding in the fridge

...

#3 Aenima

Aenima

    מנשק את החיים

  • מנהלי פורום
  • 9092 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 11:03

זה רק אני או שהשם של החברה "מי שבע" נשמע מפוקפק... :unsure:
מאמץ את הנשימה. מוציא הכל בנשיפה. מועך את הכל בשקיקה. מחבל בהכל באי ידיעה. מעריץ אותך- היחידה.
ואני עדיין מחפש את ה...




מאחל לכם שתמצאו אותה.
קחו את זה למחשבה-

#4 סוכרייה

סוכרייה

    משתמש טרי

  • רשומים
  • 17 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 11:13

לפני חודש נתקלתי בסעיף הזוי בטופס תשלום המים הדו-חודשי שקיבלתי.

סעיף הצריכה שלי היה (לדירת זוג) 6 קוב בחודשיים, כאשר בסופו של דבר חוייבתי על 16 קוב לתקופה הזאת. התפלאתי לראות מה הסיפור, וראיתי שיש שם סעיף קטן שנקרא "תוספת לקריאה", ואני מחוייב בו בעוד 10 קוב.
הסתכלתי מה קרה בחודשיים שלפני כן, וראיתי ששוב יש חיוב על 10 קוב בסעיף "תוספת לקריאה", למרות שבחודשיים האלה צרכתי רק קוב מים אחד!!
חיפוש קטן באינטרנט העלה שהסעיף הזה מתייחס למקרים בהם חושבים שיש "הטיה" או "קילקול" של שעוני המים, והם מציגים מספרים "לא הגיוניים" (כמו צריכה נמוכה מדי)

טלפון ל"מי שבע" אישר את הטענה, ואז הם שאלו אם אני סטודנט או משהו כזה. אמרתי להם שכן, וגם שצריכת המים הנמוכה נבעה מהעובדה שלא הייתי בבאר שבע בערך חודשיים שלמים - בין תחילת אוגוסט לתחילת אוקטובר. וחוץ מזה, ממתי מחליטים לחייב סתם ככה על חוסר צריכה? לא זכור לי שסלקום שלחו לי חשבונית על עוד 200 שקל, רק כי החלטתי באותו חודש לדבר קצת יותר מבזק ולחסוך קרינה.....
ביקשתי שיזכו אותי במחיר של 20 הקוב האלה (שכמובן גם עולים לי בחלקם לפי תעריף ב' היקר יותר ב-40 אחוז, וגם תעריף ביוב וכו' וכו'). הבחורה הנחמדה במי שבע אמרה שהיא תבדוק את זה, אבל מכיוון שמי שאחראי על הפניות האלה נמצא בחופש, אני אקבל תשובה בשבוע הבא.

עברו 10 ימים, ובהיעדר תשובה התקשרתי שוב. אמרו לי שהאחראי על הפניות האלה עדיין נמצא בחופש, ואני אקבל תשובה לכל היותר עד יום רביעי. ביום רביעי לא התקשרו אליי. גם לא ביום רביעי בשבוע שאחרי. אז החלטתי שוב להתקשר, ואז הבחורה (כבר פחות נחמדה) אמרה לי שאם אני רוצה שיבטלו את הקיזוז, אני צריך להביא אישור מחברת חשמל על אי-צריכה בתקופה הזאת. אמרתי לה שאין דבר כזה, וחברת חשמל לא מוכנה להנפיק לי דבר כזה מהסיבה הפשוטה שכן הייתה צריכה. מספיקה הפעם הבודדה בשבוע שסטודנט אחר שלומד איתי הגיע לבית שלי בשביל להשקות את העציצים, הדליק את האור ואולי גם את המזגן ל-10 דקות, וזה כבר נחשב צריכה - ויותר מזה, החשבוניות של חברת חשמל נופלות בדיוק באמצע שבין התקופות (עד סוף אוגוסט, ומתחילת ספטמבר עד סוף אוקטובר..)

הסיפור לא נגמר בזה, כי אמרו לי שכדי לדבר עם מישהו בכיר ולהסביר לו את המצב, אני צריך להגיע למשרדים שלהם לקבלת הקהל (הייתי שם בחמישי האחרון, ראיתי שיש 38 אנשים לפני בתור, עזבתי אותו כמו שבאתי).

תבדקו טוב טוב את חשבון המים שלכם - סביר מאוד להניח שגם לכם ב-2 החשבונות האחרונים הוסיפו "תוספת לקריאה" של 10 קוב, והם גבו מכם בערך 100 שקלים יותר בסה"כ!


מצבך טוב משלנו. לפחות לא גילת שהם גובים מ-3 שותפים 50 קו"ב לחודשיים כשבפועל אנחנו משתמשים ב-10 קו"ב פחות או יותר. זה ההבדל בין חשבון של 800 ש"ח לחודשיים ו50 ש"ח לחודשיים למי שתהה וכן צריך לריב איתם בלי סוף ואם ממש צריך אז לך אליהם.
מי שבע הם בהחלט גנבים ואסור לאפשר להם להתעשר ע"ח הגב שלנו.
למי שתוהה לא מזמן החליפו לנו את השעון ככה שאין מצב שהוא לא תקין

#5 טמבוויל

טמבוויל

    בואי בואי

  • רשומים+
  • 8884 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 11:36

מצבך טוב משלנו. לפחות לא גילת שהם גובים מ-3 שותפים 50 קו"ב לחודשיים כשבפועל אנחנו משתמשים ב-10 קו"ב פחות או יותר. זה ההבדל בין חשבון של 800 ש"ח לחודשיים ו50 ש"ח לחודשיים למי שתהה וכן צריך לריב איתם בלי סוף ואם ממש צריך אז לך אליהם.
מי שבע הם בהחלט גנבים ואסור לאפשר להם להתעשר ע"ח הגב שלנו.
למי שתוהה לא מזמן החליפו לנו את השעון ככה שאין מצב שהוא לא תקין


שלוש שותפות, אה?
תם עידן המדע ומתחיל עידן הקסם!

#6 Eduardo

Eduardo

    מתחיל/ה להתמכר לפורום

  • רשומים
  • 90 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 12:30

תמיד אפשר להגיש תלונה בנציבות תלונות הציבור:

http://www.mevaker.g...ntz_guide.asp#3

מניסיון הגשת תלונה עוזרת

#7 oren101

oren101

    לא סתם ברונזה - רשום+!

  • רשומים+
  • 352 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 12:46

תמיד אפשר להגיש תלונה בנציבות תלונות הציבור:

http://www.mevaker.g...ntz_guide.asp#3

מניסיון הגשת תלונה עוזרת



בדיוק מה שרציתי לכתוב,
שלח מכתב רשום לנציב פניות הציבור במי שבע, בעירייה, מבקר העירייה ונציבות תלונות הציבור.

#8 אורח - עצבניסט

אורח - עצבניסט
  • אורחים

פורסם 22/02/2010 - 13:09

מעניין אם זה קרה לעוד אנשים, או שאני היחידי שעשו עליו את שיטת "מצליח"?
אין עוד סטודנטים שנתקלו בזה?

#9 amir84

amir84

    לא סתם ברונזה - רשום+!

  • רשומים+
  • 306 הודעות:

פורסם 22/02/2010 - 18:35

חברה מקוללת.
אני מתפלא בכלל שהצלחת לתפוס אותם בטלפון.

#10 אורח - irena

אורח - irena
  • אורחים

פורסם 22/02/2010 - 18:45

בזה אמנם לא נתקלתי (ואני מקפידה לבדוק)
אבל הם גבו מאיתנו קרוב ל-100 שקלים על "העברת מחזיק", שמן הסתם היינו חייבים לעשות כדי לרשום את שנינו בדירה במקום בעל הבית.
גם סוג של חוצפה אבל לפחות זה היה חד-פעמי...

צריך גם לבדוק בחשבוניות שלא מופיע איזה קוד שמסמן "הערכת צריכה" ("הגיע נציג החברה, לא הצליח להגיע לשעון כי היה נעול/דשא גבוה מדי/ תירוץ שקר כלשהו אז ניחשנו מספר במקום")

#11 אורח - Ronny.Com

אורח - Ronny.Com
  • אורחים

פורסם 23/02/2010 - 02:06

תפנה לתקשורת מבטיח לך שהם מהר מעוד ימצאו את התשובות ויתקשרו לאחראי הבכיר בחופשה!!!

#12 אורח - Nessus

אורח - Nessus
  • אורחים

פורסם 23/02/2010 - 04:08

הבחורה הנחמדה במי שבע אמרה שהיא תבדוק את זה, אבל מכיוון שמי שאחראי על הפניות האלה נמצא בחופש, אני לא אקבל תשובה בשבוע גם בעוד שנה.

תיקנתי לך

#13 Eitan

Eitan

    מתחיל/ה להבין בדיחות פורום

  • רשומים
  • 204 הודעות:

פורסם 23/02/2010 - 08:58

בדיוק מה שרציתי לכתוב,
שלח מכתב רשום לנציב פניות הציבור במי שבע, בעירייה, מבקר העירייה ונציבות תלונות הציבור.


לצערי, גם זה לא יעזור לך.
שלחתי מכתבים לכל העולם ואחותו (ממני גבו 1500 ש"ח שלא בצדק ואז ניתקו לי את המים בגלל חוב של עוד 1500 ש"ח).
מי שבע לא ענו לי מעולם למכתב רשום.
כל גורם בעירייה שהגעתי אליו טען שהוא יפנה את זה הלאה לגורם הרלוונטי.
ונציב תלונות הציבור לא טרח להגיב.

#14 אורח - גל

אורח - גל
  • אורחים

פורסם 06/05/2010 - 19:26

היי ח'ברה שמי גל ואני עושה כתבה טלווזיונית על תאגיד "מי שבע" , זקוקה לאנשים שחוו פגיעה בכל מה שקשור ליחס, לטיפול, ובעיות גבייה שונות. בעיקר אם נתקלתם בתשובות חסרות הגיון ובטיפול לקוי.
מייל לפניות : gvetcher@gmail.com

#15 Lance-allot

Lance-allot

    כסף

  • רשומים+
  • 6779 הודעות:

פורסם 07/05/2010 - 00:36

היי ח'ברה שמי גל ואני עושה כתבה טלווזיונית על תאגיד "מי שבע" , זקוקה לאנשים שחוו פגיעה בכל מה שקשור ליחס, לטיפול, ובעיות גבייה שונות. בעיקר אם נתקלתם בתשובות חסרות הגיון ובטיפול לקוי.
מייל לפניות : gvetcher@gmail.com

מקפיץ



הוספת תגובה



  


0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים