מעבר לתוכן


חברת טלטוס - לא כדאי!


  • נושא נעול נושא זה נעול
11 replies to this topic

#1 אורח - bondy

אורח - bondy
  • אורחים

פורסם 09/09/2011 - 10:18

שלום

אני כותב בעקבות חוויה מאוד לא נעימה שעברנו, זוגתי ואני, בדרך חזרה משבוע חופש בצ'כיה - שהסתיים בעוגמת נפש אדירה.

לשדה התעופה הגענו 3 שעות לפני הטיסה חזרה לארץ, כמו שממליצים בחברה וגילינו שהטיסה שלנו - הפתעה! - עזבה בלעדינו, 4 שעות לפני המועד הרשום בהזמנה עליה שילמנו. בלי הודעה מוקדמת, בלי פתרונות ועם קמצוץ של זלזול...

ההפתעה היתה גדולה עוד יותר כאשר נציג החברה בפראג שלח אותי ואת שירן לחפש פתרונות בפראג (בשעה 24:00, כאשר כספנו כבר אזל) כי "מצבנו לא מעניין אותו" (!).
בשדה התברר לנו שבחברת "טלטוס" - ממנה קנינו את כרטיסי הטיסה - "חיפשו" אותנו בשעות האחרונות וניסו להודיע על הקדמת הטיסה (באותו היום...).
מוזר שלא היתה קליטה בטלפונים הסלולאריים הישראלים שלנו בדרום מערב צ'כיה?!?!
בלית ברירה חיכינו שעות ארוכות בשדה התעופה בפראג לטיסה אחרת לתל-אביב, שעליה עלינו מרוטים וסחוטים ובעיקר - פגועים מהיחס המשפיל של החברה (כמובן, לא לפני ששילמנו 3000 ש"ח על כרטיסים חדשים).

עוגמת הנפש שנגרמה לנו באותו לילה חזרה על עצמה למחרת בצהרים - בישראל. כאשר מנהל החברה הופתע מדרישתנו להחזר כספי על הכרטיס שקנינו, לאחר שהמטוס שלנו המריא בלעדינו.
לתגובה מהחברה אנחנו מחכים כבר 10 ימים (לא לדאוג - הם מבטיחים שתוך 8 שבועות הם יחזרו אלינו...!).

לכן, חברים/ות יקרים/ות אנחנו ממליצים - שימו לב עם איזו חברת נסיעות אתם בוחרים "לבלות" את החופש שלכם/ן.
אם בא לכם/ן לשלם על אותה טיסה פעמיים ולזכות ביחס של XXX, אז אנחנו ממליצים - "טלטוס" - כי יש מי שרוצה את הכסף שלך (אבל לא אכפת לו מה יקרה איתך אחרי מועד התשלום).

#2 yossiel

yossiel

    ברונזה

  • רשומים+
  • 772 הודעות:

פורסם 25/09/2011 - 16:42

שלום

אני כותב בעקבות חוויה מאוד לא נעימה שעברנו, זוגתי ואני, בדרך חזרה משבוע חופש בצ'כיה - שהסתיים בעוגמת נפש אדירה.

לשדה התעופה הגענו 3 שעות לפני הטיסה חזרה לארץ, כמו שממליצים בחברה וגילינו שהטיסה שלנו - הפתעה! - עזבה בלעדינו, 4 שעות לפני המועד הרשום בהזמנה עליה שילמנו. בלי הודעה מוקדמת, בלי פתרונות ועם קמצוץ של זלזול...

ההפתעה היתה גדולה עוד יותר כאשר נציג החברה בפראג שלח אותי ואת שירן לחפש פתרונות בפראג (בשעה 24:00, כאשר כספנו כבר אזל) כי "מצבנו לא מעניין אותו" (!).
בשדה התברר לנו שבחברת "טלטוס" - ממנה קנינו את כרטיסי הטיסה - "חיפשו" אותנו בשעות האחרונות וניסו להודיע על הקדמת הטיסה (באותו היום...).
מוזר שלא היתה קליטה בטלפונים הסלולאריים הישראלים שלנו בדרום מערב צ'כיה?!?!
בלית ברירה חיכינו שעות ארוכות בשדה התעופה בפראג לטיסה אחרת לתל-אביב, שעליה עלינו מרוטים וסחוטים ובעיקר - פגועים מהיחס המשפיל של החברה (כמובן, לא לפני ששילמנו 3000 ש"ח על כרטיסים חדשים).

עוגמת הנפש שנגרמה לנו באותו לילה חזרה על עצמה למחרת בצהרים - בישראל. כאשר מנהל החברה הופתע מדרישתנו להחזר כספי על הכרטיס שקנינו, לאחר שהמטוס שלנו המריא בלעדינו.
לתגובה מהחברה אנחנו מחכים כבר 10 ימים (לא לדאוג - הם מבטיחים שתוך 8 שבועות הם יחזרו אלינו...!).

לכן, חברים/ות יקרים/ות אנחנו ממליצים - שימו לב עם איזו חברת נסיעות אתם בוחרים "לבלות" את החופש שלכם/ן.
אם בא לכם/ן לשלם על אותה טיסה פעמיים ולזכות ביחס של XXX, אז אנחנו ממליצים - "טלטוס" - כי יש מי שרוצה את הכסף שלך (אבל לא אכפת לו מה יקרה איתך אחרי מועד התשלום).


לא הזמנתי מהם בגלל ההודעה הזו.
אני מציע לך תביעה.

#3 אורח - רוני חן

אורח - רוני חן
  • אורחים

פורסם 17/05/2012 - 12:28

ל bondy

אני רוצה דווקא להחמיא לחברת טלטוס על שירות הלקוחות שלהם ...

קרה לנו מקרה דומה של טיסה מברלין לארץ שהוקדמה בכמה שעות קיבלנו על כך ס.מ.ס המתריע על שינוי בזמני הטיסה 3 ימים לפני מועד הטיסה מחברת טלטוס ..עם התנצלות ומגוון הצעות לטיסות חלפיות (בלי תוספת תשלום) מנציג החברה בברלין

אני חושב לך קרה מה שקרה בגלל חברת התעופה שלא הודיעה לטלטוס בזמן על הקדמת הטיסה

בתור מישהו שטס הרבה אני חייב לציין שמקרים מסוג זה מאוד שכיחים

אני בטוח שמבחינת היחס שקיבלת ...הבעיה היא פרסולנית של האדם הספצפי הזה וזה לא משקף את היחס של החברה ללקוחות שלה כי עובדה שאנחנו קיבלנו יחס מצויין

בכל מקרה מאחל לך ולזוגתך עוד הרבה נופשים מהנים בכל מיני מקמות בעולם

#4 §jhony

§jhony

    כסף

  • מנהלי פורום
  • 1645 הודעות:

פורסם 18/05/2012 - 14:57

ובפינתנו השבועית - האם רוני חן עובד בטלטוס?

ל bondy

אני רוצה דווקא להחמיא לחברת טלטוס על שירות הלקוחות שלהם ...

קרה לנו מקרה דומה של טיסה מברלין לארץ שהוקדמה בכמה שעות קיבלנו על כך ס.מ.ס המתריע על שינוי בזמני הטיסה 3 ימים לפני מועד הטיסה מחברת טלטוס ..עם התנצלות ומגוון הצעות לטיסות חלפיות (בלי תוספת תשלום) מנציג החברה בברלין

אני חושב לך קרה מה שקרה בגלל חברת התעופה שלא הודיעה לטלטוס בזמן על הקדמת הטיסה

בתור מישהו שטס הרבה אני חייב לציין שמקרים מסוג זה מאוד שכיחים

אני בטוח שמבחינת היחס שקיבלת ...הבעיה היא פרסולנית של האדם הספצפי הזה וזה לא משקף את היחס של החברה ללקוחות שלה כי עובדה שאנחנו קיבלנו יחס מצויין

בכל מקרה מאחל לך ולזוגתך עוד הרבה נופשים מהנים בכל מיני מקמות בעולם



הכי כן!

#5 אורח - גל

אורח - גל
  • אורחים

פורסם 27/05/2012 - 18:03

ובפינתנו השבועית - האם רוני חן עובד בטלטוס?




הכי כן!


שקלתי לקנות כרטיס דרכם, ובעקבות הודעה זו ויתרתי.
גל

#6 אורח - הראל

אורח - הראל
  • אורחים

פורסם 30/05/2012 - 18:33

שקלתי לקנות כרטיס דרכם, ובעקבות הודעה זו ויתרתי.
גל


מחזק

קניתי דרכם לפני שנה כרטיס לאוקטובר, לברצלונה.
ביטלתי ברגע האחרון עקב מקרה משפחתי. עד היום אני פונה אליהם בבקשות לקבל חזרה את המסים שגבו ממני (עלות כרטיס הטיסה עצמו כבר לא תוחזר), אך לא קיבלתי בתירוצים שונים ומשונים.

בנוסף, יחס לא אדיב של אנשי המכירות (במיוחד אחת בשם יעל אתרוג)

ממליץ להתרחק.

הראל

#7 אורח - יניב

אורח - יניב
  • אורחים

פורסם 25/06/2012 - 22:50

אני דווקא רוצה להחמיא לטלטוס

היי , נסענו דרך שי גת ונהננו מאוד מהמלצה שלו בשנה שעברה!!! המלון היה מדהים !!!! מפנק, על רמה, ממש כפר נופש איכותי. טיילנו ליד בעיר חניה שהיא קטנה וחמודה בקיצור כיף חיים

#8 אורח - מאוכזב טלטוס

אורח - מאוכזב טלטוס
  • אורחים

פורסם 13/10/2012 - 05:50

טלטוס נוראים, הטעיה מצד סוכנת המכירות שלהם, יחס ושירות הופך מאדיב לזוועתי ומזלזל מיד לאחר קבלת התשלום.

שימו לב כל נפגעי טלטוס- ניתן לפנות לאמון הציבור ולהתלונן עליהם. חפשו בגוגל

אני נמצא כרגע בכרתים (אוקטובר), רציתי לעשות הפתעה ליומולדת לאשתי ולחגוג ירח דבש והזמנתי דרך טלטוס.
הכל נעשה ברגע האחרון, הזמנתי טיסה ליום העוקב. לשאלתי, הסוכנת טענה שמדובר בעונת התיירות ומתאימה לבריכה ולים. בניגוד להבטחתה מקומות הבילוי סגורים, קר פה ולכן לא ניתן להיכנס לבריכה או לים ואין נפש חיה בחוץ. בקיצור מסע של סבל ושעמום.

המקרה:

במסגרת ההזמנה שאלתי את הסוכנת האם העונה לא הסתיימה והאם אפשר עדיין להיכנס לבריכה ולים. תגובתה הייתה: בהחלט כן, באופן חד משמעי ובביטחון מלא. (הבהרתי בפניה שאנו מעוניינים בחופשת "בטן גב")
הזמנתי את הכרטיסים וב12 בלילה באותו היום, תאריך יום ההולדת, הפתעתי את אשתי. התחלנו לקרוא קצת על האזור וגילינו שהעונה הסתיימה ואין מה לעשות בכרתים כבר החל מסוף ספטמבר. הרגשתי מרומה ובתסכול רב שהדיר שינה מעיניי שלחתי מייל לסוכנת ואף "זכיתי" לתגובה. במייל כתבתי שבניגוד לטענתה, עונת התיירות הסתיימה ולכן אני מבקש לבטל את העסקה או לפחות להחליף יעד לכזה המתאים לנופש שביקשתי. קיבלתי תשובה לקונית שלא ניתן לבטל את העסקה.

לכן התקשרתי ובחוסר סבלנות ענה לי סוכן וציין שהבטחת הסוכנת אינה רלוונטית ובכלל איך ניתן להגדיר עונת תיירות? וסיכם שאין החזר כספי.

כרגע אנחנו בכרתים, רוצים לחזור הביתה, העונה אכן הסתיימה, קר, העיר ריקה מאנשים, הבריכה והים אינם אופציה וישנם שלטים על המסעדות והחנויות הסגורות שהעונה הסתיימה וישמחו לתת לנו שירות בעונה הבאה. אנחנו סובלים ומשתעממים פה בגלל ההטעיה מצד טלטוס.

לסיכום אני ממליץ בחום להתרחק מהסוכנות הזאת. רציתי לשלם זול וזה עלה לי בחופשה :(

#9 אורח - ארז

אורח - ארז
  • אורחים

פורסם 13/10/2012 - 05:56

אני דווקא רוצה להחמיא לטלטוס

היי , נסענו דרך שי גת ונהננו מאוד מהמלצה שלו בשנה שעברה!!! המלון היה מדהים !!!! מפנק, על רמה, ממש כפר נופש איכותי. טיילנו ליד בעיר חניה שהיא קטנה וחמודה בקיצור כיף חיים


כן, ההודעה הזאת בכלל לא מסגירה את העובדה שאתה עובד בטלטוס.
אגב קיבלת את החופשה בחינם או שטלטוס שילמו לך בשביל לנפוש?

#10 אורח - ליאור

אורח - ליאור
  • אורחים

פורסם 09/12/2012 - 20:59

שלום לכולם
היום חזרנו מטיול קצר להונגריה בודפשט 4 ימים (9/12/2012)
סגרנו דיל ממש ברגע האחרון במחיר אטרקטיבי
הדיל נסגר דרך טרווליסט והספק הוא טלטוס,
בקצרה - לא היו שום בעיות (טיסות צרטר, העברות למלון\חזרה והמלון) הכל היה כמו שצריך.
אני לא סוכן ולא ספק, אני פשוט כותב כי גם לנו היו דילמות לפני הנסיעה
פרט קטן - מלון לאונרדו בבודפשט הינו מלון נחמד בלבד, האמת שציפנו למשהו יותר מפואר, החדר היה ממש קטן ופשוט למדי
בוודאי שלא ברמה של 4 כוכבים
אבל נתן את כל השירותים הבסיסים - מים חמים, חימום בחדר, ניקיון וארוחת בוקר טובה (אבל לא כמו באילת)
המיקום של המקום סביר (ישנה הליכה של 7 דק לרכבת התחתית)

אני כמובן לא לוקח שום אחריות אבל בשבלנו הכל זרם ללא שום תקלה או בעיה

יפית וליאור

#11 אורח - שרונה

אורח - שרונה
  • אורחים

פורסם 21/12/2012 - 07:58

אני גם בצד של המחמיאים לטלטוס. אני טסתי לארצות הברית עם קונקשנים וטיסות פנימיות . שילמתי כרטיס הכי זול שאפשר אפילו יותר זול מכרטיס סטודנט שבדקתי

קיבלתי הכל במייל מיידית וכל שינוי שעשתי בכרטיס נעשה בדקה ואפשר לראות את הכל און ליין דרך האתר שלהם

פשוט טלטוס חברה יעילה ומתקתקת. צריך לתת STUDY CASE בשיעורי ניהול לעומת הרבה אחרים בתיירות שהם על הפנים ואני לא רוצה להזכיר שמות.

אגב טסתי עם אייר פראנס לניו יורק והיו טיסות ממש ממש סבבה

#12 אורח - שרה

אורח - שרה
  • אורחים

פורסם 31/12/2012 - 16:31

חבל שלא ראיתי את ההתכתבות הזו לפני שהזמנתי אצלם....

 

כרטסו לי כרטיס לתאריך הלא נכון ולא התנצלו על כך. שעות לפני הטיסה נאלצתי להזמין כרטיס מחברה אחרת. 

 

ביקשתי לבטל את ההעסקה ובקשו שאשלח מכתב, שלחתי היום את המכתב.... בואו נראה כמה זמן סחבת וכאבי ראש לפני.....

 

 






1 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 1 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים