מעבר לתוכן


תמונה
- - - - -

הלו"ז החדש של רכבת ישראל פורסם...


80 replies to this topic

#1 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 04/07/2012 - 21:36

לדעתי מעט מאכזב לנוכח העצירה שהוסיפו לרכבת "הישירה" פתאום בקריית גת, דבר שקצת פוגע בתושבי באר שבע ומוסיף עוד כ-5, 7 דק' נסיעה... ובנוסף, אין רכבות לילה.. יהיו כלל הנראה רק החל מאוגוסט או מאוחר יותר..

בכל מקרה,
החל מתאריך זה יהיו 2 רכבות בשעות השיא מבאר שבע לתל אביב ומתל אביב לבאר שבע (כל חצי שעה)... רכבת אחת מאספת שעוצרת בכל תחנות הביניים ורכבת אחת ישירה עם עצירה אחת בקריית גת.
זמן הנסיעה מתל אביב ההגנה לבאר שבע צפון יהיה 55 דק' בישירה, מבאר שבע צפון לתל אביב ההגנה יהיה 57 דק' בישירה ומבאר שבע מרכז לתל אביב ההגנה יהיה כ- שעה ו-2 דקות בישירה וכשעה ו-6 דק' במאספת ומתל אביב ההגנה לבאר שבע מרכז כשעה ו-4 דק' בישירה וכשעה ו-8 דק' במאספת.

ביחרו בתפריט באר שבע - תל אביב / תל אביב - באר שבע וביחרו תאריך החל מה-15.07.2012...

http://rail.co.il/HE...n/Pages/dp.aspx

דעתכם?

מצורף סרטון:




#2 אורח - אורחת

אורח - אורחת
  • אורחים

פורסם 05/07/2012 - 01:22

לדעתי מעט מאכזב לנוכח העצירה שהוסיפו לרכבת "הישירה" פתאום בקריית גת, דבר שקצת פוגע בתושבי באר שבע ומוסיף עוד כ-5, 7 דק' נסיעה... ובנוסף, אין רכבות לילה.. יהיו כלל הנראה רק החל מאוגוסט או מאוחר יותר..

בכל מקרה,
החל מתאריך זה יהיו 2 רכבות בשעות השיא מבאר שבע לתל אביב ומתל אביב לבאר שבע (כל חצי שעה)... רכבת אחת מאספת שעוצרת בכל תחנות הביניים ורכבת אחת ישירה עם עצירה אחת בקריית גת.
זמן הנסיעה מתל אביב ההגנה לבאר שבע צפון יהיה 55 דק' בישירה, מבאר שבע צפון לתל אביב ההגנה יהיה 57 דק' בישירה ומבאר שבע מרכז לתל אביב ההגנה יהיה כ- שעה ו-2 דקות בישירה וכשעה ו-6 דק' במאספת ומתל אביב ההגנה לבאר שבע מרכז כשעה ו-4 דק' בישירה וכשעה ו-8 דק' במאספת.

ביחרו בתפריט באר שבע - תל אביב / תל אביב - באר שבע וביחרו תאריך החל מה-15.07.2012...

http://rail.co.il/HE...n/Pages/dp.aspx

דעתכם?



דעתי?
שחבל שסבלנו שנתיים של שיבושים קשים ברכבת כדי שבסופו של דבר-
כל מי שגר מת"א צפונה הנסיעה שלו לא רק הוארכה,
אלא גם יש לו החלפה בת"א בכל הרכבות (בדקתי) לא משנה מתי וכמה או למה.
חוץ מרכבת מוצ"ש (כי אז זה כנראה נוח יותר לרכבת ישראל)

אז עכשיו אמרו: במקום 3 שעות מב"ש לנהריה- זה 3:20 לנהריה.

החל משנה הבאה, אין בכלל התלבטות אם לנסוע ברכבת או בטרמפים..

#3 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 01:27

דעתי?
שחבל שסבלנו שנתיים של שיבושים קשים ברכבת כדי שבסופו של דבר-
כל מי שגר מת"א צפונה הנסיעה שלו לא רק הוארכה,
אלא גם יש לו החלפה בת"א בכל הרכבות (בדקתי) לא משנה מתי וכמה או למה.
חוץ מרכבת מוצ"ש (כי אז זה כנראה נוח יותר לרכבת ישראל)

אז עכשיו אמרו: במקום 3 שעות מב"ש לנהריה- זה 3:20 לנהריה.

החל משנה הבאה, אין בכלל התלבטות אם לנסוע ברכבת או בטרמפים..


שנתיים?
לא פחות מ-8 שנים... מ2004 הפרוייקט הזה רק מתעכב ומתעכב!

#4 Noetherian man

Noetherian man

    כסף

  • מנהלי קבוצות לימוד
  • 2734 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 09:31

שימו לב כמה זה רחוק מההבטחה של מנכ"ל הרכבת (http://www.tapuz.co....ageid=151540919)
שהבטיח לפני שנה שזמן הנסיעה מתל אביב הגנה לבאר שבע מרכז (!!) יעמוד על 50 דקות בדיוק.

#5 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 10:57

שימו לב כמה זה רחוק מההבטחה של מנכ"ל הרכבת (http://www.tapuz.co....ageid=151540919)
שהבטיח לפני שנה שזמן הנסיעה מתל אביב הגנה לבאר שבע מרכז (!!) יעמוד על 50 דקות בדיוק.


רקבת ישראל...

#6 urion

urion

    ??a sphincter says what

  • רשומים+
  • 3583 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 11:05

שימו לב כמה זה רחוק מההבטחה של מנכ"ל הרכבת (http://www.tapuz.co....ageid=151540919)
שהבטיח לפני שנה שזמן הנסיעה מתל אביב הגנה לבאר שבע מרכז (!!) יעמוד על 50 דקות בדיוק.


ככב זה כשאתה לא מגיע לשיעורי חשבון בדיוק כשפתרו תרגילי "רכבת יוצאת מ..."
אם המשפט המהולל של דקרט - אני חושב משמע אני קיים - היה נכון..
אז הרבה אנשים לא היו איתנו


היו נחמדים ליורמים ולחנונים בכיתה שלכם.
מירב הסיכויים שתמצאו את עצמכם עובדים עבור אחד מהם

תמונה מצורפת
Hunter S. Thompson Would Be Proud

My Baby :GT70-ONE

#7 Elegant...And Dying

Elegant...And Dying

    Survival Of The Fittest

  • רשומים+
  • 11474 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 11:48

דעתי שרכבת ישראל צריכה להשרף יחד עם כל העובדים הארורים שלה!!!


לא מבין למה צריך שכל רכבת תעצור בחור כמו קריית גת ?!

למה אי אפשר כמו שיש אוטובוס 380 ו 370 שהם ישירות מב"ש לתל אביב בלי שום עצירה בדרך, שיהיה משהו דומה גם ברכבת?


ולמה רכבת שנוסעת מרחק של סה"כ פחות מ 100 ק"מ (ועוד על מסילה, בלי תנועה, בלי פקקים כמו מכוניות), צריכה לנסוע את המרחק הזה ביותר משעה?!

הזמן החדש שישימו זהה (במקרה הטוב לקו 380)

אני נוסע עם 380, שעובר כיום בקו המהיר של האגרה וכו', ומגיע מב"ש (תחנה מרכזית) עד אורלזרוב בשעה ו 10 דקות.

הרכבת ה"מהירה" אפילו לא תעשה את זה.

מי שרשם "שעה ו 6 דקות" אין לו מושג איך עובדת רכבת, לא קורה פעם אחת שרכבת לא מאחרת לפחות ב 5 דקות, ולא קורה פעם אחת שהיא לא נתקעת בכל תחנה שעוצרת כמה דקות.


בסופו של דבר במקום שיקח לרכבת שעה 35 כמו שלרוב לוקח היום (לא כולל איחורים), יקח שעה ו 10-15 דקות.
יאנו שיפור של איזה עשרים דקות.

ובשביל זה עבדו וקיבלו כסף במשך כ 10 שנים ????!!

ויפה שפעם אמרו 50 דקות, ופתאום ה 50 הפך ל שעה ו10 דקות :גרוע: (לא כולל איחורים וכו' )

Champions Train Losers Complain


#8 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 11:53

דעתי שרכבת ישראל צריכה להשרף יחד עם כל העובדים הארורים שלה!!!


לא מבין למה צריך שכל רכבת תעצור בחור כמו קריית גת ?!

למה אי אפשר כמו שיש אוטובוס 380 ו 370 שהם ישירות מב"ש לתל אביב בלי שום עצירה בדרך, שיהיה משהו דומה גם ברכבת?


ולמה רכבת שנוסעת מרחק של סה"כ פחות מ 100 ק"מ (ועוד על מסילה, בלי תנועה, בלי פקקים כמו מכוניות), צריכה לנסוע את המרחק הזה ביותר משעה?!

הזמן החדש שישימו זהה (במקרה הטוב לקו 380)

אני נוסע עם 380, שעובר כיום בקו המהיר של האגרה וכו', ומגיע מב"ש (תחנה מרכזית) עד אורלזרוב בשעה ו 10 דקות.

הרכבת ה"מהירה" אפילו לא תעשה את זה.

מי שרשם "שעה ו 6 דקות" אין לו מושג איך עובדת רכבת, לא קורה פעם אחת שרכבת לא מאחרת לפחות ב 5 דקות, ולא קורה פעם אחת שהיא לא נתקעת בכל תחנה שעוצרת כמה דקות.


בסופו של דבר במקום שיקח לרכבת שעה 35 כמו שלרוב לוקח היום (לא כולל איחורים), יקח שעה ו 10-15 דקות.
יאנו שיפור של איזה עשרים דקות.

ובשביל זה עבדו וקיבלו כסף במשך כ 10 שנים ????!!

ויפה שפעם אמרו 50 דקות, ופתאום ה 50 הפך ל שעה ו10 דקות :גרוע: (לא כולל איחורים וכו' )


אל תטעה זה באמת מאכזב ולא שווה את ה-30 ש"ח של כרטיס הנסיעה.. ואני איתך!
עדיין אעדיף לשלם 17 ש"ח ולעלות בקו 370 של מטרופולין עם אינטרנט אלחוטי ובלי עצירות ועיכובים..
אגב, התכנון היה 50 דקות מבאר שבע מרכז לתל אביב ההגנה

ציפיתי שיהיה יתרון לרכבת ולא כך הדבר.

כעת הם מבטיחים שבנובמבר שיהיו 3 רכבות לשעה.. תהיה אחת ישירה באמת שתקצר עוד יותר את זמן הנסיעה.. והם מבטיחים שבציוד החדש שיגיע בשנה הבאה ויאפשר נסיעה מהירה יותר זמן הנסיעה יתקצר יותר...

האם אני קונה את ההבטחות?
לא... הבטיחו גם שהחודש יהיה 50 דק' וחודש לפני הוסיפו עצירה בקריית גת..

בושה.

#9 btk

btk

    לא סתם ברונזה - רשום+!

  • רשומים+
  • 535 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 13:33

דעתי שרכבת ישראל צריכה להשרף יחד עם כל העובדים הארורים שלה!!!


לא מבין למה צריך שכל רכבת תעצור בחור כמו קריית גת ?!

למה אי אפשר כמו שיש אוטובוס 380 ו 370 שהם ישירות מב"ש לתל אביב בלי שום עצירה בדרך, שיהיה משהו דומה גם ברכבת?


ולמה רכבת שנוסעת מרחק של סה"כ פחות מ 100 ק"מ (ועוד על מסילה, בלי תנועה, בלי פקקים כמו מכוניות), צריכה לנסוע את המרחק הזה ביותר משעה?!

הזמן החדש שישימו זהה (במקרה הטוב לקו 380)

אני נוסע עם 380, שעובר כיום בקו המהיר של האגרה וכו', ומגיע מב"ש (תחנה מרכזית) עד אורלזרוב בשעה ו 10 דקות.

הרכבת ה"מהירה" אפילו לא תעשה את זה.

מי שרשם "שעה ו 6 דקות" אין לו מושג איך עובדת רכבת, לא קורה פעם אחת שרכבת לא מאחרת לפחות ב 5 דקות, ולא קורה פעם אחת שהיא לא נתקעת בכל תחנה שעוצרת כמה דקות.


בסופו של דבר במקום שיקח לרכבת שעה 35 כמו שלרוב לוקח היום (לא כולל איחורים), יקח שעה ו 10-15 דקות.
יאנו שיפור של איזה עשרים דקות.

ובשביל זה עבדו וקיבלו כסף במשך כ 10 שנים ????!!

ויפה שפעם אמרו 50 דקות, ופתאום ה 50 הפך ל שעה ו10 דקות :גרוע: (לא כולל איחורים וכו' )


קודם כל קיבלת + רק על השנאה היוקדת לרכבת ישראל...

באמת שהם לא מבינים כמה אנשים שונאים אותם, ולא לא איכפת לי אם הם חושבים שלא משלמים להם כמו שצריך או כל חרא אחר.. באמת שאם יפטרו שם את כולם אני אהיה אחד המרוצים.

אני בחיים לא האמנתי שזה יקח 50 דקות, אנשים פה התווכחו איתי , אבל אין מה לעשות כוח החרא של רכבת ישראל הוא כל כך בסיסי שאיינשטיין כמעט הגדיר אותו בתורת היחסות - בדיחה גרועה אבל אתם מבינים את הכוונה.

ממה שאני ראיתי יש שתי רכבות בשעה, אחת שאם ממשיכים איתה צפונה מתל אביב צריך להחליף רכבת והשנייה לא מצריכה החלפת רכבת.. למה שהם לא יעשו רק אחת (זאת שגם ככה דורשת החלפה) שתעצור בקריית גת/להבים/לוד(בעצם אני יודע שדיי הרבה צריכים לעצור בלוד) ..?

הקיצר, אני מבין שהרכבת זה לא תוכנית כבקשתך.. אבל לפעמים אני חושב שזה סוג של עונש על זה שבחרתי ללמוד בדרום..
ודרך אגב, בתקופה לפני ה-15/7 גם הנסיעה מבאר שבע לתל אביב לקחה שעה.. אז כל מה שהם עשו זה להגדיל את התדירות..? 10 שנים ואינספור השבתות ואף אחד לא חשב על לקנות רכבת יותר מהירה? :אוי:

#10 Elegant...And Dying

Elegant...And Dying

    Survival Of The Fittest

  • רשומים+
  • 11474 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 13:39

אל תטעה זה באמת מאכזב ולא שווה את ה-30 ש"ח של כרטיס הנסיעה.. ואני איתך!
עדיין אעדיף לשלם 17 ש"ח ולעלות בקו 370 של מטרופולין עם אינטרנט אלחוטי ובלי עצירות ועיכובים..
אגב, התכנון היה 50 דקות מבאר שבע מרכז לתל אביב ההגנה

ציפיתי שיהיה יתרון לרכבת ולא כך הדבר.

כעת הם מבטיחים שבנובמבר שיהיו 3 רכבות לשעה.. תהיה אחת ישירה באמת שתקצר עוד יותר את זמן הנסיעה.. והם מבטיחים שבציוד החדש שיגיע בשנה הבאה ויאפשר נסיעה מהירה יותר זמן הנסיעה יתקצר יותר...

האם אני קונה את ההבטחות?
לא... הבטיחו גם שהחודש יהיה 50 דק' וחודש לפני הוסיפו עצירה בקריית גת..

בושה.


המחיר של הרכבת מוגזם
במקום שהיא תעלה מעט, כל הזמן המחירים רק עולים :גרוע:

קודם כל קיבלת + רק על השנאה היוקדת לרכבת ישראל...

באמת שהם לא מבינים כמה אנשים שונאים אותם, ולא לא איכפת לי אם הם חושבים שלא משלמים להם כמו שצריך או כל חרא אחר.. באמת שאם יפטרו שם את כולם אני אהיה אחד המרוצים.

אני בחיים לא האמנתי שזה יקח 50 דקות, אנשים פה התווכחו איתי , אבל אין מה לעשות כוח החרא של רכבת ישראל הוא כל כך בסיסי שאיינשטיין כמעט הגדיר אותו בתורת היחסות - בדיחה גרועה אבל אתם מבינים את הכוונה.

ממה שאני ראיתי יש שתי רכבות בשעה, אחת שאם ממשיכים איתה צפונה מתל אביב צריך להחליף רכבת והשנייה לא מצריכה החלפת רכבת.. למה שהם לא יעשו רק אחת (זאת שגם ככה דורשת החלפה) שתעצור בקריית גת/להבים/לוד(בעצם אני יודע שדיי הרבה צריכים לעצור בלוד) ..?

הקיצר, אני מבין שהרכבת זה לא תוכנית כבקשתך.. אבל לפעמים אני חושב שזה סוג של עונש על זה שבחרתי ללמוד בדרום..
ודרך אגב, בתקופה לפני ה-15/7 גם הנסיעה מבאר שבע לתל אביב לקחה שעה.. אז כל מה שהם עשו זה להגדיל את התדירות..? 10 שנים ואינספור השבתות ואף אחד לא חשב על לקנות רכבת יותר מהירה? :אוי:



אני גם טענתי אז שלא יהיה 50 דקות
וגם לא 45 ולא שום קשקוש שהמציאו

בפועל מה שיקרה שיעלו את התדירות של הרכבות, מבחינת זמנים ישארו כמו היום.

הם לא בנו שום גשרים בדרך, עדיין היא עוברת מעל כבישים בלוד וכאלו
עדיין תתקע באמצע
וכו'

אני לא מבין למה רכבת בישראל צריכה להראות כזאת זוועה, באמת שמצידי (ועוד 99% מן האנשים במדינה) שיפטרו את כל העובדים עד האחרון שבהם, הכל שם ביזיון אחד גדול :גרוע:

Champions Train Losers Complain


#11 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 13:39

קודם כל קיבלת + רק על השנאה היוקדת לרכבת ישראל...

באמת שהם לא מבינים כמה אנשים שונאים אותם, ולא לא איכפת לי אם הם חושבים שלא משלמים להם כמו שצריך או כל חרא אחר.. באמת שאם יפטרו שם את כולם אני אהיה אחד המרוצים.

אני בחיים לא האמנתי שזה יקח 50 דקות, אנשים פה התווכחו איתי , אבל אין מה לעשות כוח החרא של רכבת ישראל הוא כל כך בסיסי שאיינשטיין כמעט הגדיר אותו בתורת היחסות - בדיחה גרועה אבל אתם מבינים את הכוונה.

ממה שאני ראיתי יש שתי רכבות בשעה, אחת שאם ממשיכים איתה צפונה מתל אביב צריך להחליף רכבת והשנייה לא מצריכה החלפת רכבת.. למה שהם לא יעשו רק אחת (זאת שגם ככה דורשת החלפה) שתעצור בקריית גת/להבים/לוד(בעצם אני יודע שדיי הרבה צריכים לעצור בלוד) ..?

הקיצר, אני מבין שהרכבת זה לא תוכנית כבקשתך.. אבל לפעמים אני חושב שזה סוג של עונש על זה שבחרתי ללמוד בדרום..
ודרך אגב, בתקופה לפני ה-15/7 גם הנסיעה מבאר שבע לתל אביב לקחה שעה.. אז כל מה שהם עשו זה להגדיל את התדירות..? 10 שנים ואינספור השבתות ואף אחד לא חשב על לקנות רכבת יותר מהירה? :אוי:


לקראת סוף השנה הציוד החדש והמהיר יותר אמור להגיע לארץ ולהיכנס לפעילות השוטפת.
תשמע, עם כל ההאכזבה העמוקה שיש לי מהשינוי שיקרה מאמצע יולי, עדיין מדובר פה על שיפור מסויים.

2 רכבות בשעה.. אחת מאספת ואחת ישירה עם עצירה אחת בקריית גת.
מתל אביב ההגנה לבאר שבע צפון יקח רק 55 דק' נסיעה ברכבת בישירה (עם עצירה בקריית גת).
מבאר שבע צפון לתל אביב ההגנה יקח 57 דקות ברכבת הישירה (עם עצירה בקריית גת).
זה שיפור מסויים (של כ-20-22 דק')

מבאר שבע מרכז לתל אביב ההגנה יקח כשעה ו-2 דקות ברכבת בישירה (עם עצירה בקריית גת) - שיפור של 14 דקות נסיעה.

האם זה מספיק? האם הם עמדו בהבטחות שלהם? לא.
בנובמבר עם כניסת הציוד החדש והעלאת התדירות ל-3 רכבות לשעה שאחת מהן תהיה ישירה באמת בלי עצירות, זמן הנסיעה צפוי להתקצר באופן יותר משמעותי..
האם להאמין לרכבת? לא יודע... היא קצת איבדה מהאמינות שלה.

#12 dromi_br7

dromi_br7

    כסף

  • רשומים+
  • 1388 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 13:43

הנה סרטון קצר שמסביר על מה שנעשה בעבודות הפיתוח.. נעשו דברים.. האם זה מה שקיצר לנו את זמן הנסיעה ל-50 דק' כפי שהובטח? כנראה שלא.

אגב, אכן בוטלו כל מפגשי כביש-מסילה בקו והוקמו גשרי רכבת.
לא נכון להגיד שלא הוקמו ושיהיו מפגשי מסילה..
דבר נוסף, הפרוייקט לא רק דיבר על מהירות הנסיעה אלא גם על אמינות השירות. העובדה שלא יהיו מפגשי רכבות אמורה להוריד משמעותית את כמות האיחורים והעיכובים.

בנובמבר עם כניסת הציוד החדש אם הרכבת תדע להפעיל אותו נכון, ניתן לדבר על נסיעה של 40-45 דק' ברכבת ישירה מבאר שבע לתל אביב.. רק צריך ללחוץ על הרכבת שתדע לעשות שימוש נכון בציוד המהיר.



#13 אורח - עופר

אורח - עופר
  • אורחים

פורסם 05/07/2012 - 14:58

והקטע הכי גרוע זה שהרכבת המהירה (סו קולד) לא מגיעה לתחנת האוניברסיטה (בתל אביב), כך שכל מי שצריך לרדת באוניברסיטה צריך לנסוע ברכבת האיטית, או להחליף רכבת בתל אביב...

#14 Noetherian man

Noetherian man

    כסף

  • מנהלי קבוצות לימוד
  • 2734 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 15:18

והקטע הכי גרוע זה שהרכבת המהירה (סו קולד) לא מגיעה לתחנת האוניברסיטה (בתל אביב), כך שכל מי שצריך לרדת באוניברסיטה צריך לנסוע ברכבת האיטית, או להחליף רכבת בתל אביב...

קשה לומר שזה הקטע הכי גרוע. כנראה שלנוסעים מבאר שבע זאת התחנה הכי פחות פופולרית בתל אביב...

#15 Mrs. Smith

Mrs. Smith

    מה בנוגע?

  • מנהלי פורום
  • 5869 הודעות:

פורסם 05/07/2012 - 16:32

שונאת אותם. שונאת. :taz:
ואת המחירים הלא מוצדקים שלהם... :unsure:

הפורום הכי צבעוני ברשת - ללהטבים, מתלבטים ותומכים

When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all, like, 'WHAAAT?!'




הוספת תגובה



  


0 משתמשים קוראים נושא זה

0 משתמשים, 0 אורחים, 0 משתמשים אנונימיים